Suport implementare Activități
Monitorizare tehnică și implementare implică faptul că echipa WBH oferă sprijin si pe parcursul perioadei de implementare a proiectului, prin oferirea de servicii, după cum urmează:
Monitorizare, verificare și asistență în realizarea graficului estimativ de depunere al cererilor de pre finanțare/plată/rambursare;
Monitorizarea respectării instrucțiunilor emise de OI/AM;
Asistență în elaborarea informărilor, notificărilor, actelor adiționale și altor documente specifice solicitate de către OI/AM responsabil evaluarea și monitorizarea stadiului execuției bugetare;
Întocmirea cererilor de pre finanțare/plată/rambursare;
Întocmirea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări;
Întocmirea evidenței cheltuielilor aferente cererilor de rambursare;
Verificarea documentelor justificative din dosarului electronic al cererilor de pre finanțare/plată/rambursare;
Întocmirea planului de achiziții conform cererii de finanțare;
Comunicarea permanentă cu departamentul de contabilitate al beneficiarului pentru înregistrarea operațiunilor proiectului în contabilitate cu respectarea prevederilor legale și furnizarea documentelor justificative financiare în vederea raportării;
Stabilirea procedurilor aplicabile pentru realizarea achizițiilor în conformitate cu legea 98/2016;
Oferirea de suport pe durata derulării procedurilor de achiziții;
Verificarea dosarelor de achiziție anterior transmiterii acestora spre verificare la Autoritatea de Management și încărcarea acestora în platforma informatică 2014.Mysmis;
Asistența beneficiarului în timpul vizitelor și controalelor efectuate de către Autoritatea de management;
Suport realizarea documente tehnice – notificări si acte adiționale
Pe parcursul perioadei de implementare trebuie realizate și depuse raportări ce reflecta modul de desfășurarea și gradul de îndeplinire a proiectului. Acestea sunt depuse periodic prin intermediul platformei MySMIS2014. Rapoartele tehnice de implementare trebuie să fie însoțite de documentele justificative tehnice. Astfel, echipa WBH oferă suport in realizarea:
Raportului tehnic de implementare;
Notificărilor prin care se solicita modificarea anumitor secțiuni ale cererii de finanțare;
Informări prin care anunță începerea unei activități viitoare;
Actelor Adiționale la contractul de finanțare;
Notelor justificative care se anexează la actele adiționale pentru a demonstra necesitatea aprobării modificărilor solicitate;
Suport comunicare OI/AM
Echipa WBH asigură existența și continuitatea fluxului conversațional cu autoritățile relevante prin intermediul platformei MySmis2014 – Secțiunea ,,Comunicare”. In acest sens, se încarcă periodic documente cu privire la:
Contabilitate;
Notificări contractuale;
Monitorizare financiară;
Contestație;
Achiziție;
De asemenea, tot prin intermediul aceleiași secțiuni, sunt trimise si răspunsurile la clarificări emise de către autoritățile relevante.